20.11.10

I'm feelin' so fly

wuhu ostsime elutuppa uue 40tollise teleka ja 32tolline läheb mu tuppa, nurrrrrjea. : )
ka 'paar' pilti siis ka, mis eile leidsin.















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar